دانلود بازی های امروز01/09/1390 بزرگترین سایت دانلودوچتروم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود بازی های امروز01/09/1390

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.15/biliard2009%20copy.jpg

امروزه بیلیارد در کشور ما به یکی از مهیج ترین سرگرمی های جوانان تبدیل شده و اکثر شما نمونه ای از این بازی را در کامپیوتر خود نگه داری می کنید.
تا به حال بازی های گوناگونی در این زمینه ساخته و منتشر شده که غالبآ دارای نواقصی از قبیل : محدود بودن سبک بازی ، محدودیت از نظر تعداد بازیکنان ، محدودیت زوایای تصویر و ... بوده اند.
Billard Simulator 2009 جدیدترین نوع بازی بیلیارد می باشد که در آن نواقص مذکور کاملآ بر طرف شده و با داشتن محیطی جذاب و مهیج به یکی از محبوب ترین ترین بازی ها شما تبدیل می شود.
در این بازی جدید شما می توانید مانند دنیای واقعی به هر سبکی که علاقه منداید به تنهایی و یا با جمعی از دوستان خود به رقابت بپردازید و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.
همچنین این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد که این امکان را به شما می دهد تا آن را در فلش مموری ها بریزید و با خود حمل کنید و در صورت نیاز با وصل کردن مموری خود به کامپیوتر و اجرای بازی، با جمع دوستان و آشنایان لحظات خوب و خوشی را سپری کنید.

 

برخی از ویژگی های این بازی :
- پشتیبانی از ۵ سبک رایج بیلیارد.
- انجام بازی به صورت چند نفره.
- داشتن گرافیک سه بعدی.
- داشتن محیط ساده از لحاظ کاربرد.
- قابلیت بازی در سه مد آسان ، متوسط و سخت.
- داشتن حجم مناسب.
 

حداقل سیستم مورد نیاز :
- ویندوز اکسپی / ویستا.
- پردازشگر ۱ گیگا هرتز یا بالاتر.
- حافظه ۵۱۲ مگابایت (۱ گیگابایت ویستا).
- کارت گرافیک ۱۲۸ مگابایت.

  حجم 58.1مگا بایت

  دانلود نرم افزار:

 

دانلود با لینک مستقیم

لینک کمکی(Hotfile)

===========================================

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.16/cnaw-frontshot-800px%20copy.jpg

اگر دقت کرده باشید کمتر بازیی را خواهید یافت که به سبک استراتژیک بوده و در عین حال قابل حمل و بدون نیاز به نصب (پرتابل) باشد. بازی که الان پیش روی شماست یک بازی فکری و مهیج در سبک استراتژیک است. این بازی مربوط می شود به عصر ناپلئون و جنگ هایی که این فرمانده بی نظیر آن ها را رهبری کرده است. شما در نقش فرمانده جنگ بایستی با ساختن قلعه ها و تجهیزات جنگی به رویارویی با دشمنانتان بپردازید. آرایش جنگی سربازان و نحوه توزیع مکانی آن ها و انتخاب مناطق امن برای کارگاههای ساخت تجهیزات جنگی و تولید سرباز نقش بسیار مهمی در پیروزی شما خواهد داشت. از ویژگی های بسیار جذاب بازی تجربه انواع مختلف شرایط آب و هوایی از جمله برف و باران و گل و مناطق جنگی است.

 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک فوق العاده بازی
 ـ پوشش گسترده نقشه اروپا با جزییات شگفت انگیز
 ـ استخدام فرماندهان تاریخی از جمله نی، بلاچر، ولینگتون و ...
 ـ تجربه جذاب انواع شرایط آب و هوایی در طی مراحل
 ـ قابلیت بازی چند نفره تحت شبکه LAN و PBEM و اینترنت 
 ـ و ...
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ کارت گرافیک 64MB
 ـ حافظه موقت 512MB

  حجم 181.1مگا بایت

  دانلود نرم افزار:

 

دانلود با لینک مستقیم

لینک کمکی(Hotfile)

============================================================

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.16/miami%20copy.jpg

این بازی یک بازی شبیه ساز استراتژیک است.در این بازی شما می توانید برای خودتان یک تفریحگاه ساحلی را طراحی و بسازید همچنین مدیریت آن نیز بر عهده خودتان است. این بازی دارای ۶۰ مرحله جذاب و سرگرم کننده دارد.

  حجم:79.4مگا بایت

  دانلود نرم افزار:

 

دانلود با لینک مستقیم

لینک کمکی(Hotfile)

====================================================

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.23/anew%20copy.jpg

بازی روستائیان مجازی یک بازی استراتژیک و بسیار زیبا و سرگرم کننده می  باشد که شما میتوانید در آن روستا برپا کنید و با تمامی افراد آن کار کنید و یک روستای مدرن بسازید. این بازی دارای انواع مراسم ها و جشنها,برداشت محصول, و...می باشد. انسان های این بازی در جزیره ای در حال زندگی هستند و می خواهند با کمک شما زندگی را در جزیره شروع کنند و روستا بزنند! باید غذا پیدا کردن،آتش درست کردن، کشاورزی و ... را به آنها بیاموزید تا به تدریج بتوانند پیشرفت کنند و کارهای بزرگتری انجام دهند ! حواستان باشد که وقتی شما هم بازی نمی کنید زمان بازی در حال گذر است و اگر مدتی بازی نکنید خواهید دید که کل جزیره از گرسنگی تلف شده اند ! بازی دارای گرافیک عالی می باشد و تیم دانلودها امیدوار است شما از این بازی لذت کافی را ببرید.

  حجم:19.7مگا بایت

  دانلود نرم افزار:

 

دانلود با لینک مستقیم

لینک کمکی(Hotfile)

============================================================

د

ر سالهای نه چندان دور که هنوز بازیهای پیشرفته ی کامپیوتر ساخته نشده بود افراد برای بازی کردن از کنسول هایی همچون آتاری ، میکرو ، سگا و ... استفاده می کردند. اما امروزه با ورود بازیهای کامپیوتری و نیز ساخت کنسول های جدید نظیر پلی استیشن دیگر کمتر کسی به سراغ کنسول های کلاسیک می رود. زیرا اولآ در دنیای امروز تهیه کنسول های کلاسیک تقریبآ غیر ممکن شده و ثانیآ برای بازی کردن در این نوع کنسول ها افراد نیازمند به داشتن دستگاه های جانبی نظیر تلویزیون هستند. ولی در این میان افرادی هم هستند که هنوز علاقه مند به بازی در این کنسول ها باشند و دوست دارند حتی برای یکبار هم که شده بازی در این کنسول ها را تجربه کنند. از همین رو امروز دروطن دانلود یکی از بازی های خاطره انگیز کنسول سگا را برایتان آماده کرده ایم که شما می توانید آن را به راحتی و بدون نیاز به هیچ دستگاه جانبی در کامپیوتر خود بازی کنید. نام این بازی جذاب Sonic the Hedgehog است که اکثر شما آن را با نام سونیکمی شناسید. این بازی یکی از پر طرفداترین بازی های سگا به شمار می رود و مطمئنآ اکثر شما آن را به خاطر دارید. جالب است بدانید وطن دانلود اولین سایت ایرنی است که اقدام به قرار دادن نسخه اورجینالاین بازی به همراه نرم افزار مخصوص اجرای آن در کامپیوتر کرده است.
برای دریافت بازی و آموزش اجرای آن به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

آموزش اجرای بازی:
برای اجرای بازیهای سگا بر روی کامپیوتر شما نیازمند به داشتن نرم افزار MegaSIS هستید که این نرم افزار به همراه فایل بازی در زیر برای دانلود قرار داد شده است. پس از دریافت فایل دانلود آن را از حالت فشرده شده (Zip) خارج کنید و بعد از آن وارد پوشه ی Sonic the Hedgehog شوید. حال بر روی آیکون نرم افزار MegaSIS کلیک کرده تا اجرا شود. سپس از منوی File بر روی گزینه ی اول یعنی Load ROM file کلیک کنید. با اینکار پنجره ای ظاهر می گردد که شما می بایست در آن فایل بازی را که در پوشه ی Game از پوشه ی Sonic the Hedgehog قرار دارد را اجرا کنید.
به طور مثال:
من فایل دانلود را پس از خارج کردن از حالت فشره شده به درایو C انتقال دادم و حالا با ورود به پوشه ی Sonic the Hedgehog و کلیک بر روی آیکون نرم افزار MegaSIS آن را اجرا می کنم. حال می بایست از منویFile و انتخاب گزینه ی اول یعنی Load ROM file در پنجره ی باز شده ابتدا وارد درایو C و سپس وارد پوشه ی Sonic the Hedgehog و در نهایت وارد پوشه ی Game شوم ( البته خود نرم افزار به صورت پیش فرض در این مسیر قرار دارد و فقط کافیست که شما در پنجره ی باز شده وارد پوشه ی Game شوید ) و با کلیک بر روی فایل بازی که با نام Sonic the Hedgehog می باشد آن را اجرا کنم.

راهنمایی:
- برای تغییر سایز صفحه ی بازی:
از منوی Screen نرم افزار MegaSIS یکی از سایز های Full Screen, 1X, 2X, 3X, 4X را به دلخواه انتخاب کنید.

- برای انجام بازی توسط دسته به جای کیبورد:
ابتدا دسته ی بازی کامپیوتر را به پورت USB آن متصل نموده و سپس از منوی Option نرم افزار MegaSISگزینه ی اول یعنی Key Setting را انتخاب کنید. در پنجره ی باز شده با کلیک بر روی هر کدام از دگمه ها می توانید آن را از کیبورد به دسته ی بازی انتقال دهید.
به طور مثال:
من بر روی دگمه ی UP کلیک کردم که در اینصورت پنجره ی کوچکی ظاهر می گردد حال می بایست دگمه ی بالای دسته را فشار دهم تا ثبت شود بقیه دگمه ها هم به همین صورت است.

 

  حجم:590 کیلو بایت

 

  دانلود نرم افزار:

 
 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

لینک کمکی(Hotfile)

===============================================================

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/88.9.21/wantedguns%20copy.jpg

 

بازی Wanted Guns شما را در نقش یک تیرانداز تحت تعقیب قرار می دهد که از میان کوه و جنگل کنار دریاچه Colorado و یا بیابانهای خشک و سوزان و شهرهای متروکه مکزیکوسیتی مانند El Cuervo Perdido و معادن رها شده برادران McCrary درغرب وحشی می گذرد و در این حین با افراد زیادی مبارزه می کند. این بازی تلفیقی از گیم پلی سوم شخص و اول شخص می باشد و در حین انجام آن شما به تیراندازی، سوارکاری و ... می پردازید و با سلاحهای گرم و سردی که در اختیار دارد مانند رولور، وینچستر، دینامیت و ... به مبارزه با دشمنانتان می روید و یا در تاریکی شب به مقر دشمنانش شبیخون می زنید و آنها را بی سر و صدا از سر راه بر می دارید و ...
این بازی جهت نصب نسخه های ویندوز ۹۸/۲۰۰۰/ME/XP را پشتیبانی می کند.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:
Pentium III 700 MHz
800 MB free hard disk space
128 MB RAM
16MB 3D video card
DirectX 8.1
DirectX compatible Sound Card

 


 

  حجم :  109مگابایت

  دانلود نرم افزار:

 

       دانلود با لینک مستقیم      لینک کمکی ( رپیدشیر)

 

=================================================

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.3/mario%20copy.jpg

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

  حجم :2.5مگابایت

  دانلود نرم افزار:

 

دانلود با لینک مستقیم

لینک کمکی(رپید شیر)

=============================================================

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.5/sims3%20copy.jpg

اولین پک Expansion بازی زیبا و بسیار پرطرفدار The Sims 3 با نام World Adventures ! این نسخه بسیار زیبا و مهیج بازیکن را در نقش سیم های مختلف به زیباترین مکان های تاریخی و باستانی و تفریحی و سیاحتی دنیا می برد و ماجراهای بسیار مهیجی را با خود به ارمغان می آورد . تنوع آیتم ها در این نسخه بر زیبایی آن افزوده است و کارکتر مجازی شما همچون دنیای واقعی هر لحظه با اتفاقی خاص روبرو می شود . از مسافرت به شانگاهی چین و انجام ورزشهای رزمی تا مسافرت به فرانسه و حتی سفر به اهرام مصر  بازیکن سفر و ماجرای منحصر به فرد خود را در این بازی رقم می زند .

 

بازی Sims 3 World Adventures را به جرات زیباترین Expansion سری بازی های سیمز می توان نامید.
سازنده : کمپانی The Sims Studio
ناشر : کمپانی: EA Games
تاریخ رسمی انتشار :  November 16, 2009 
وب سایت اختصاصی : The sims 3
رده بندی ژانر : استراتژیک شبیه سازی
میزان دشوار بودن : متوسط ..
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Teen - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۳ سال و بالاتر .
 

 

ویژگی های بازیThe Sims 3 World Adventures:
- اولین Expansion برای سری بازی های جدید Sims 3
- گرافیک عالی در قیاس با تمامی نسخه های پیشین .
- دنیای وسیع و نا متناهی بازی که می توانید دنیای مجازی خود را در آن با گذشت زمان رقم بزنید !
- شخصیت های منحصر به فرد برای هر یک از کارکتر های بازی .
- داستان جذاب بازی که به شما در ازای بازی بهتر امکانات بیشتر می دهد.
- ایجاد تغییرات نامتناهی در هر کجا و هر بخشی و هر کارکتری از بازی !
- سفر به مکان های دیدنی دنیا.
و  .......

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Sims 3 World Adventures:
FOR WINDOWS XP
* Windows XP (Service Pack 2)
* 2.0 GHz P4 processor or equivalent
* 1 GB RAM
* At least 6.5 GB of hard drive space with at least 1 GB additional space for custom content
* 128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0 
FOR WINDOWS VISTA
* Windows Vista (Service Pack 1)
* 2.4 GHz P4 processor or equivalent
* 1.5 GB RAM
* At least 6.5 GB of hard drive space with at least 1 GB additional space for custom content
* 128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0 
For computers using built-in graphics chipsets, the game requires at least:
* Intel Integrated Chipset, GMA X3000 or above.
* 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent
* 0.5 GB additional RAM 
SUPPORTED VIDEO CARDS
NVIDIA GeForce series FX 5900, FX 5950 6200, 6500, 6600, 6800, 7200, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950 8400, 8500, 8600, 8800 9600, 9800, GTX 260, GTX 280 
ATI Radeon™ series
9500, 9600, 9800 X300, X600, X700, X800, X850 X1300, X1600, X1800, X1900, X1950 2400, 2600, 2900 3450, 3650, 3850, 3870, 4850, 4870 Intel® Extreme Graphics GMA X3×00 series

 

 

 توضیحات: بعد از دانلود دی وی دی ۱ ، شما می توانید بازی را اجرا نمایید ولی از نسخه World Adventures محروم می مانید . ولی اگر مایل به بازی قسمت World Adventures از بازی هستید باید حتما اول دی وی دی شماره ۱ را دانلود کرده و نصب نمایید و پس از آن دی وی دی شماره ۲ را که همان World Adventures هست را نصب نمایید. دقت داشته باشید در هنگام بازی کردن به اینترنت وصل نباشید و از آپدیت کردن بازی خودداری کنید وگرنه بازی شما از کار میفتد. برای کرک کردن هر یک از ۲ دی وی دی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را به محل نصب در فولدر GameBin انتفال دهید. تیم وطن دانلودامیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 


  دانلود بازی:

دانلود DVD 1:

دانلود پارت 1:           دانلود با لینک مستقیم
دانلود پارت2:            دانلود با لینک مستقیم

دانلود پارت3:         دانلود با لینک مستقیم

<span class="Apple-style-span" style="widows: 2; text-transform: none;

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : عارف علیمرادی
  • تاریخ: سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,

  • chatroom-download

    عارف علیمرادی

    chatroom-download

    http://chatroom-download.loxblog.com

    بزرگترین سایت دانلودوچتروم

    دانلود بازی های امروز01/09/1390

    بزرگترین سایت دانلودوچتروم

    به وبلاگ من خوش آمدید ارایه سرویس چت رایگان،چتروم،دانلودرایگان،سفارش چتروم برای خواننده موردعلاقه

    بزرگترین سایت دانلودوچتروم